Betalt søk & Display

Gode kampanjer trenger tett oppfølgning

Digital annonsering er en heltidsjobb. Den raffinement av digitale reklameprogrammer krever ekte kompetanse for å drive meningsfulle resultater.

Våre betalte medieforvaltere er utdannet av ledere fra Google, Bing og Facebook, administrerer små kundeordninger for å garantere daglig personlig oppmerksomhet og fokusere utelukkende på beregninger som styrker suksess fra kunden. Vi får våre kunder foran rett publikum på riktig plattform for riktig grunn til å sikre at hver annonse dollar blir brukt så effektivt som mulig.

  • Separated they live
  • Grove right at
  • The coast of the
  • Semantics, a large


Get Started

Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast

Link Building

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts.

Monthly SEO Task

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts.

On Page SEO

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts.



Get a Quote


Try Free

Security Firewall

Betalt søkemarkedsføring
Betalt søkemarkedsføring er en kritisk del av kampanjestrategien for betal per klikk (PPC). Det er ingen bedre tid å annonsere enn når noen allerede har bestemt seg for at de vil ha produktet eller tjenesten og aktivt ønsker å kjøpe.

I et nøtteskall byder du på søkeordene knyttet til virksomheten din for å få annonsen din foran brukerne og betaler søkemotoren en liten avgift dersom annonsen din blir klikket.

Hvis kampanjen din er satt opp riktig, kan dette være en svært lønnsom måte å komme foran potensielle kunder som aktivt ser etter løsningen. En dårlig utformet kampanje kan imidlertid kaste bort mye penger.

Som du sikkert kan tenke deg, kjører en vellykket betalt søkekampanje mye tid og oppmerksomhet. Ved Disruptive overvåker og optimaliserer vi kontinuerlig kundens kontoer for å sikre best mulig resultat.

Betalt søkemarkedsføring er ikke lett, men resultatene kan omdefinere suksess for virksomheten din.

Achieved

Loaded

Done

Hvordan vi lykkes
På Disruptive mener vi at det er to viktige aspekter ved vellykket betalte søkemarkedsføring: strategi og gjennomføring.

For hver kampanje oppretter vi en markedsføringsstrategi som definerer hvordan ditt tilbud oppfyller dine potensielle kunders behov. Vi bruker deretter denne strategien for å skape en konsistent og overbevisende melding som kombinerer de riktige søkeordene, annonsemeldingene og nettstedserfaringen for å produsere salg.

Når kampanjene dine er konfigurert og kjøre resultater, bruker vi tid hver uke til å teste og analysere alle aspekter av kampanjene dine for å sikre at de utfører seg optimalt.

Ved å kombinere betalt søkeadministrasjon, optimalisering og analyse, setter vi deg opp for suksess og sørger for at kampanjene dine gir best mulig avkastning på investeringen.

Learn More About us

Paid Search Platforms

While Google Paid Search is certainly the biggest paid search platform, it isn’t the only one out there. Bing, Yahoo, AOL and even ASK also have paid search opportunities that can sometimes yield remarkable results.

Google Paid Search
Google håndterer over 3 milliarder søk hver eneste dag. Det er over en trillion søk et år … og tallet vokser!

Bedrifter i dag trenger en sterk tilstedeværelse av søkemotorer for å være konkurransedyktig, noe som betyr at annonser skal vises på søkeresultatsider når kunder ønsker å kjøpe.

Vanligvis bør hver nettbasert markedsføringsstrategi inkludere en slags betalt søkemotstand på Google. Å velge å ikke konkurrere på Google er i hovedsak å velge å gi kundene dine til konkurrentene dine.

 

Bing / Yahoo Paid Search
Google representerer omtrent 70-80% av nettbasert søketrafikk. Bing og Yahoo utgjør de andre 20-30%.

Googles søketrafikk er forskjellig fra Bing eller Yahoo-trafikk, slik at du ikke bare kan eksportere Google-betalte søkekampanjer til en annen plattform. Noen ganger er søkeord og annonser som utfører dårlig i Google, mer effektive i Bing eller Yahoo eller omvendt.

Av denne grunn er det viktig å forstå forskjellene mellom søkemotorene og oppsett tilpasset sporing og analyse for hver plattform.

 

Not Just Your Average Paid Search Agency

At Disruptive, we create paid search campaigns that work. We know how to avoid the money-sucking problems that ruin most campaigns. As a result, our efforts have redefined paid search marketing success for hundreds of companies.

To find out how we can make paid search marketing work for you, contact us today!

 

Where Campaigns Fail

While paid search advertising can deliver fantastic results, it is also a great way to waste your marketing budget.
Over the years, we’ve observed a lot of online marketing campaigns struggle to overcome the following paid search challenges:

 

 Competition

The closer a customer is to conversion, the more expensive it is to market to them. Paid search marketing targets potential customers who are often ready to buy. As a result, the competition for those customers is fierce.

If you don’t have a great strategy in place for dealing with the competition, it can be very difficult to make money off of paid search advertising.

 Cost

Paid search marketing is effective, but it can also be expensive. Unlike other forms of marketing, you pay for every click, so the cost-per-lead can quickly add up.

The high cost of paid search marketing tends to favor larger companies. While you can be successful with a small budget, paid search marketing typically works best for companies with at least a $10,000/month paid search marketing budget.

 Complexity

Paid search platforms like AdWords make setting up a paid search campaign easy. After all, they make money whether or not your campaign is successful.

Actually making money off of paid search, on the other hand, is much more complicated. There are a lot of subtleties to managing a profitable campaign and the amount of time required to master and maintain paid search marketing often catches companies by surprise.

 

Turbo Boosting

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm


Learn More

Get your display ads the attention they deserve.

 

Vellykket displayreklame målretter proaktivt nye kunder ved å plassere interessante, relevante annonser foran dem når de mest sannsynlig er å konvertere.

I dagens banner-blinde verden tar det mye strategi for å vinne på displayannonsering. Du må vite når, hvor og hvordan du bruker den.

Visningsannonsering er best for å bygge bevissthet og holde virksomheten din i tankene. Hvis du for eksempel lanserer et nytt produkt eller prøver å etablere merkevaren din, kan displayannonsering være en fin måte å komme på (og fortsette) publikumets radar.

Samlet, mens displayannonsering kan være utfordrende, når det er gjort, kan det kjøre gode resultater.

 

Right Place, Right Time

To succeed at display advertising, your ads need to show up in front of users in the right place, at the right time. Fortunately, platforms like Google offer a variety of powerful contextual targeting options to place ads in front of users where and when they’re most likely to respond.

The average person is served over 1,700 banner ads per month. The best way to stand out is to have an ad worth looking at! Other than being obnoxious, which isn’t a great strategy, the best way to get noticed is to advertise to an audience that is highly interested in your offering.

Your offer also needs to be competitive with other display ads in your niche. As with any other form of advertising, it’s important to do your research. By identifying where your competitors are running their ads and what their offers are, you can determine how best to advertise your own offering.

At Disruptive, we use specialized tools and in-depth analytics to design and refine our display advertising campaigns. This allows us to beat out competitors and produce meaningful awareness and conversions.

 

Targeting Strategies

Great display advertising is a lot like a surgical military strike. You have to know exactly who your target is, what interests them and their probable location to succeed.

At Disruptive, we start by analyzing your target audience. We break them down by demographic, interests, behaviors and the sites they frequent. This analysis gives us a great starting place, but we don’t stop there.

As your campaign runs, we continually reevaluate our strategy to determine where which sites, contextual terms and demographic groups are responding well to your ads. This allows us to narrow down where and how we advertise to produce the most conversions for the lowest cost possible.

How We Do Display Advertising

At Disruptive, we handle the whole graphic design, advertising strategy and optimization process in-house. This allows us to quickly and effectively generate great display ads that are specifically designed to maximize return-on-investment.

Our graphic designers are trained in conversion rate optimization and work closely with our display account managers to create custom, high quality image and media ads geared to the demands of the campaign.
The end result is custom ads that represent your brand and are specifically designed to convert clicks into customers.

To find out how we can make display advertising work for you, contact us today!

 

 

 

You are more likely to have a heart attack surfing the web than click on a banner ad.

Previous Projects

Our Case Studies

Twice profit than before

Twice profit than before

Sales, SEO, Visitor

Built web faster & better

Built web faster & better

Sales, SEO, Web

Million visitor growth

Million visitor growth

Marketing, Sales, Web

Built web faster & better

Built web faster & better

Sales, SEO

Client’s love

Love from Clients

“ We work systematically to integrated corporate responsibility in our corein business and make our expertise available for the benefit ”

“ We work systematically to integrated corporate responsibility in our corein business and make our expertise available ”

“ We work systematically to integrated corporate responsibility in our corein business and make our expertise available ”

“ We work systematically to integrated for the benefit We work systematically to integrated corporate responsibility in our corein business and make our expertise available for the benefit We work systematically ”

“ We work systematically to integrated corporate responsibility in our corein business and make our expertise available for the benefit ”

testimonial-1

Sir Pobon

CEO, Pranklin Agency

testimonial-2

Sir Pobon

CEO, Pranklin Agency

testimonial-3

Sir Pobon

CEO, Pranklin Agency

testimonial-4

Sir Pobon

Finance Head

testimonial-2

Sir Pobon

Finance Head

Advertise where it really counts.
Vil du vite mer om Betalt søk + media?
Få kunnskap og innsikt fra lederen av online markedsføring.


Get Started Now